10 zasad skutecznego e-marketingu, czyli jak wypromować lokalną firmę w Internecie

8 komentarzy

  1. Właśnei zaczynam w tej branży, także przydatny wpis!

    No votes yet.
    Please wait...
  2. Bardzo ciekawy artykuł. Wszystkie te zasady są tak samo ważne przy promowaniu firmy i to nie tylko lokalnej. Na pewno kampanie AdWords są jedną z szybkich i skutecznych metod e-marketingu. W przypadku SEO potrzeba więcej czasu by uzyskać zadowalające nas efekty.

    No votes yet.
    Please wait...
  3. Bardzo ważne zasady dla osoby, która nie miała wcześniej styczności z pozycjonowaniem stron.
    Polecam wpis.

    No votes yet.
    Please wait...
  4. Chyba komentowanie blogów branżowych w Polsce obecnie najbardziej “leży”, jeśli chodzi o działania promocyjne firm… Albo się nie chce albo się nie ma czasu. A to naprawdę pomaga!

    No votes yet.
    Please wait...
  5. Bardzo fajne porady. O większości wiedziałem natomiast według mnie strony tzw yellow pages typu panorama firm i pkt są jak dla mnie zbyt drogie i w tym roku zrezygnowałem z wpisu. Jednak większość klientów miałem z ruchu organicznego i adwords.

    No votes yet.
    Please wait...
  6. katalogi w niektórych branżach nadal dają radę. znajomi mają wizytówki w panoramie firm i większość ruchu do nich pochodzi własnie z pfki, choć nie zapominają też o bardzo tradycyjnych formach czyli ogłoszenie w lokalnej gazecie, bo jednak starsi ludzie nie ogarniają internetu 🙁 i do nich najlepiej dotrzeć “starymi” kanałami

    No votes yet.
    Please wait...
  7. Klient zawsze znajdzie dobry produkt.

    No votes yet.
    Please wait...
  8. Bardzo przydatne porady, niestety wielu lokalnych przedsiębiorców nie zdaje sobie sprawy ile może zdziałać dobra reklama w internecie

    No votes yet.
    Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

thirteen − ten =