10 zasad skutecznego e-marketingu, czyli jak wypromować lokalną firmę w Internecie

8 komentarzy

  1. Bardzo ciekawy artykuł. Wszystkie te zasady są tak samo ważne przy promowaniu firmy i to nie tylko lokalnej. Na pewno kampanie AdWords są jedną z szybkich i skutecznych metod e-marketingu. W przypadku SEO potrzeba więcej czasu by uzyskać zadowalające nas efekty.

  2. Bardzo ważne zasady dla osoby, która nie miała wcześniej styczności z pozycjonowaniem stron.
    Polecam wpis.

  3. Chyba komentowanie blogów branżowych w Polsce obecnie najbardziej “leży”, jeśli chodzi o działania promocyjne firm… Albo się nie chce albo się nie ma czasu. A to naprawdę pomaga!

  4. Bardzo fajne porady. O większości wiedziałem natomiast według mnie strony tzw yellow pages typu panorama firm i pkt są jak dla mnie zbyt drogie i w tym roku zrezygnowałem z wpisu. Jednak większość klientów miałem z ruchu organicznego i adwords.

  5. katalogi w niektórych branżach nadal dają radę. znajomi mają wizytówki w panoramie firm i większość ruchu do nich pochodzi własnie z pfki, choć nie zapominają też o bardzo tradycyjnych formach czyli ogłoszenie w lokalnej gazecie, bo jednak starsi ludzie nie ogarniają internetu 🙁 i do nich najlepiej dotrzeć “starymi” kanałami

  6. Bardzo przydatne porady, niestety wielu lokalnych przedsiębiorców nie zdaje sobie sprawy ile może zdziałać dobra reklama w internecie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

twelve − seven =