(AI) Sztuczna inteliganecja – Narzędzia do copywritingu

Sztuczna inteligencja zmienia oblicze marketingu, jaki znamy. Sztuczna inteligencja pozwala marketerom zautomatyzować procesy i zaoszczędzić czas. W tym poście pokażę Ci najlepsze narzędzia do copywritingu AI.

Word AI

Najważniejszą częścią każdej treści jest jej skuteczność. Jeśli Twoje treści są nieskuteczne, marnujesz czas. Word AI firmy Grammarly zajmującej się oprogramowaniem do pisania opartej na sztucznej inteligencji  może pomóc w zapewnieniu skuteczności treści.

Word AI to nowy rodzaj oprogramowania do pisania opartego na sztucznej inteligencji, które pomaga pisać bez obaw. Jest zasilany przez tę samą technologię, z której korzystają najlepsi wydawcy i firmy w celu ulepszania swoich treści.

Dzięki Sztucznej inteligencji programu Word Twoje pisanie zyskuje nowe możliwości, rozumiejąc treści na głębszym poziomie niż kiedykolwiek wcześniej, dzięki czemu możesz stać się lepszym, bardziej pewnym siebie pisarzem. Word AI automatycznie sprawdza twoje pisanie, aby znaleźć błędy, które mogą utrudnić skuteczność treści.

Po zakończeniu pisania możesz użyć Word AI, aby uruchomić zawartość za pomocą zestawu algorytmów, które znajdą wszelkie problemy z treścią. Word AI jest zbudowany tak, aby zrozumieć zawartość na głębszym poziomie niż tradycyjne moduły sprawdzania pisowni. Wykorzystuje reguły gramatyczne, przewodniki po stylach i przetwarzanie języka naturalnego, aby znaleźć typowe błędy, które w przeciwnym razie mogłyby pozostać niezauważone. Najlepsze w Word AI jest to, że jest dostępny jako wtyczka do najpopularniejszego oprogramowania do pisania. Jeśli piszesz swoje treści w Programie Microsoft Word, Dokumentach Google lub innym ważnym oprogramowaniu do pisania, Word AI jest po to, aby pomóc Ci pisać z większą pewnością siebie.

Writesonic

Writesonic to najlepsza platforma copywritingowa oparta na sztucznej inteligencji, która pomaga firmom zwiększyć konwersje poprzez perswazyjne pisanie. Oferując zestaw narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, działa jako wirtualny asystent marketingowy, który pomaga tworzyć treści, które się sprzedają. Pozwala tworzyć zautomatyzowane kampanie marketingowe, które są spersonalizowane i odpowiednie dla odbiorców. Narzędzia oparte na sztucznej inteligencji zostały zaprojektowane, aby pomóc Ci zautomatyzować lejek marketingowy i sprzedażowy przy jednoczesnym zachowaniu głosu marki. Możesz więc skupić się na rozwijaniu swojej firmy, zamiast spędzać godziny na pisaniu treści.

Kiedy korzystasz z platformy copywritingowej opartej na sztucznej inteligencji, takiej jak Writesonic, aby zautomatyzować marketing, ważne jest, aby postępować zgodnie z tymi wskazówkami, aby uzyskać najlepsze wyniki:

  1. Poznaj lepiej swojego klienta – Zanim zaczniesz tworzyć treści, musisz zrozumieć, kim jest Twój klient docelowy i jak się do niego zwrócić. Można to zrobić za pomocą badań rynku i analizy danych.
  2. Twórz angażujące treści – Użyj nagłówków i podtytułów, aby natychmiast przyciągnąć uwagę klientów. Powinni być w stanie wzbudzić zainteresowanie Twoim produktem i doprowadzić go do konwersji.
  3. Twórz nieodparte oferty – Twórz oferty, które są nie tylko nieodparte dla twoich docelowych klientów, ale także istotne dla Twojej firmy.
  4. Utwórz spersonalizowaną kampanię – Twoja zautomatyzowana kampania marketingowa powinna być spersonalizowana i odpowiednia dla Twoich klientów. Pomoże Ci to zwiększyć liczbę konwersji nawet o 50%.
  5. Twórz doskonałe efekty wizualne – Wizualizacje to świetny sposób na przyciągnięcie uwagi klienta i skłonienie go do konwersji. Dlatego używanie wizualizacji w artykułach to świetny sposób na zachęcenie klientów do konwersji.
  6. Miej oko na swój ZWROT Z INWESTYCJI – Twoja zautomatyzowana kampania marketingowa powinna być ściśle monitorowana, aby upewnić się, że przynosi pożądane rezultaty.

Copy AI

Ich misją jest tworzenie narzędzi do copywritingu ai, które mogą pomóc marketerom i właścicielom firm w pisaniu wszystkich kopii, których potrzebują dla swoich firm, takich jak opisy produktów, posty na blogu, posty w mediach społecznościowych i strony docelowe – wszystko w mgnieniu oka! Chcielibyśmy wspierać Cię w każdy możliwy sposób, aby dystrybuować nasze potężne narzędzia marketingowe na całym świecie! CopyAI działa jak zespół copywriterów karmiących cię pomysłami i piszących kopię, która konwertuje. Eliminuje blokadę pisarza, niedotrzymane terminy i nieaktualną kopię. Zarejestrowało się w nim ponad 100 000 osób! Wypróbuj to sam w CopyAI!

Copymatic

AI PROGRAM TO COPYWRITING, narzędzie do copywritingu zasilane przez sztuczną inteligencję, które może pisać wysoko konwertujące kopie i angażujące artykuły w ciągu kilku sekund. Dzięki copymatic możesz zwiększyć liczbę konwersji, generując kopię, która się sprzedaje. Niezależnie od tego, czy chcesz zwiększyć sprzedaż, potencjalnych klientów czy rejestracje, copymatic jest idealnym rozwiązaniem dla Ciebie.

Content Harmony

Content Harmony to aplikacja internetowa, która wykorzystuje sztuczną inteligencję do tworzenia lepszych treści. Za pomocą funkcji Harmonia zawartości można generować pomysły na zawartość, tworzyć tematy wpisów w blogu i uzyskiwać spersonalizowane sugestie dotyczące tego, co pisać i jak formatować zawartość.

Możesz także użyć tego narzędzia AI, aby otrzymać wykrywanie plagiatu i znaleźć synonimy trudnych słów w swoich treściach. W ten sposób możesz tworzyć angażujące, dynamiczne treści, unikając plagiatu i używając odpowiednich słów.

Content Harmony to aplikacja oparta na sztucznej inteligencji, która może pomóc w tworzeniu lepszych treści dla odbiorców. Możesz użyć tego narzędzia do generowania pomysłów na tematy, znajdowania synonimów trudnych słów i wykrywania plagiatu.

AnyWord

Anyword może pomóc klientom wygenerować bardziej efektywną kopię i przewidzieć jej skuteczność przed rozpoczęciem kampanii. Oferujemy copywriting oparty na danych, który zwiększa współczynniki konwersji o 20-30%. Kopia strony docelowej może być stale optymalizowana, aby zapewnić, że właściwy komunikat zostanie dostarczony do właściwych odbiorców we właściwym czasie. Korzystając z naszego modelu językowego, możesz dostosować swoją kopię do wymagań określonej grupy odbiorców, tonu głosu, długości i platformy. Oprócz przekształcania funkcji w korzyści, jest lepiej dopasowany do potrzeb rynku docelowego.