Marketing treści, czyli pozycjonowanie stron przez content

14 komentarzy

  1. Dzięki za cenną paczkę wskazówek, na pewno skorzystam. Swoją drogą to nie wiedziałem, że stronę można pozycjonować przez treść. Zatrudniłem firmę od pozycjonowania, która jeszcze nigdy nie zajmowała się treścią na mojej stronie… za co im płacę?

    1. Author

      Marku,
      Dopytaj dokładnie o sposób pozycjonowania. Linkowanie ciągle jest niezbędnym elementem pozycjonowania ale po ostatnich czystkach google wyraźnie wskazało kierunek w którym zmierza – treść, treść i jeszcze raz treść. Wiele agencji, być może i Twoja już zmieniło kierunek działań.

  2. Tak, google nieźle namieszało wprowadzając “Pandę” i “Pingwina”. Również jestem zdania, że to bardzo dobry ruch. W internecie coraz łatwiej o znalezienie odpowiednich treści, które są dla nas wartościowe. Oby tak dalej. Co do marketingu treści to rzeczywiście jest to świetny sposób na przyciągnięcie klientów i jednocześnie pozycjonowanie własnej strony, który jednocześnie jest pożytkiem dla użytkowników. Z jednej strony nasza strona staje się bardziej wartościowa a z drugiej, ludzie zaczynają znajdować w internecie to, czego rzeczywiście szukają, a z tym przecież też już bywało ciężko.

  3. Rok 2014 (nie wiem czy oficjalnie) został ogłoszony rokiem content marketingu 🙂 Wraca do łask powiedzenie KONTENT IS KING 🙂 Miejmy jednak na uwadze że spam content nie przyniesie już efektów jak jeszcze kilka lat temu 😉

  4. Nie wiem ile w tym jest porawdy, ale właśnie zacząłem to testować. Ciekawy jestem jakie będą tego efekty. Jak uważasz ile artykułów muszę napisać, aby zwiększyć zainteresowanie na mojej stronie?

    1. Author

      Niestety to taka praca, której aby były efekty przerywać nie można :-). Każdy nowy artykuł, to kilka, kilkanaście, a może nawet kilkadziesiąt nowych wejść na Twoją stronę. Pamiętaj aby dobrze optymalizować każdy artykuł pod wybraną frazę, a obiecuję, że zobaczysz wkrótce efekty. Pozdrawiam i powodzenia!

  5. Teraz nawet oryginalna treść to za mało bo według Google oryginalnie wcale nie równa się jakościowe. Trzeba nie tylko nie kopiować ale także pisać bardzo specjalistycznie. Treści ogólnikowe są do niczego.

  6. Copywriterzy to nowi “pracownicy biurowi” agencji seo i praktycznie każdej firmy, która chce zaistnieć w seo, bo seo aktualnie równa się Content – zdecydowanie 🙂

  7. Dobry artykuł – zgadzam się w 100%. Warto pracować nad wysoką jakością treści – właśnie biorąc pod uwagę ostatnie zmiany w google – które wyjątkowo duży nacisk kładzie obecnie na treści. Ale treść wysokiej jakości ma jeszcze jedną wielką zaletę – nie tylko Google ją doceni ale i uzytkownicy – jeśli na blogu regularnie będa zamieszczane ciekawe i przydatne artykuły to internauci chętnie będa wracać w poszukiwaniu nowych informacje.

  8. Dzięki wielkie za masę przydatnych wskazówek wygląda na to, że zacznę prowadzić eksperckiego bloga bo warto 🙂

  9. w 2015 tresc to bedzie juz takie minimum, teraz musi byc sensownie i sporo, teksty na 1000 znaków to już przeszłość

  10. Dzięki temu copywriter może skupić się na wyższej jakości swoich tekstów. Niskiej jakości precle i teksty zapleczowe odchodzą już w przeszłość. Należy więc pracować nad jakością wszystkich tekstów. Są o tym szczególnie przekonani właściciele sklepów internetowych. Dlatego otrzymuje coraz to nowe zlecenia na unikalne i wyjątkowe opisy produktów, które mają być pisane pod klienta 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

8 − eight =